תוכן העניינים

עמוד:9

תפקידי זירוז 394 תפקידי חינוך 394 תפקידי קישור 395 מיומנויות 396 הדרכה והתפתרוות מקצועית 398 מקצוע העבודה הסוציאלית הקהילתית 399 פרק ג : הכשרת סטודנטים לעבודה סוציאלית קהילתית / עידית בליט-כהן 401 רקע 402 מרכז הלמידה הקהילתי-אקדמי 402 תהליך העבודה 403 תוכניות קהילתיות שפיתחו סטודנטים במסגרת מרכז הלמידה 404 קבוצת הסטודנטים כקהילה 405 האם זה מצליח 407 תרומת מרכז הלמידה לסטודנטים 410 לקחים והמלצות 411 פרק ד : אתיקה מקצועית 413 קוד האתיקה - תכנים , ערכים ועקרונות 415 בעיות ודילמות אתיות 419 דילמות אתיות אופייניות לעבודה קהילתית 422 חלק ח : םיום 429 פרק א : הטרכה 431 הערכה מעודדת העצמה 433 הערכה כמודל לוגי 438 תרשים מס : 3 . ארבטה צעדים בה 0 רכת תוכנית קהילתית 438 שאלות להערכת תוצאות והשפעות 440 כלים להערכת מידת השיתופיות בארגונים קהילתיים ובתוכניות קהילתיות 441 מקורות נוספים 449 פרק ב : פרידות , עזיבות וסיומים 451 חוויית הפרידה 451 סיום העבודה 454 משימות הסיום 455 חשיבותם של טקסי סיום 457 פרק ג : סיכום בכתב של פרויקט קהילתי 459 סיכום פרויקט : ניתוח והערכה 461

הקיבוץ המאוחד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר