תערוכות ניו יורק אדם פאולר: טרילוגיה Adam Fowler: Trilogy

עמוד:14

תערוכות ן נין יורק טרילוגיה אדם 9 א ולר Adam Fowler : Trilogy : Margaret Thatcher Projects 6 בינואר 12 - בפברואר 6 January - 12 February 2011 2011 , no'oonon imay מבוססת התהליך של אדם פאולר נובעת ממיזוגן של פעולות קוסביות משהו . ראשיתה ברישומים אוטומטיים גורפים של , D <\\ p אליפסות ועיגולים אורגניים : פאולר רושם בגרפים על סדרת גיליונות של נייר איכותי , בזה אחר זה . לאחר שלב הרישום הראשוני הוא פונה למלאכת הסרת השטח הבלתי מסומן באמצעות סכין שחודה עדין , תוך שהוא מתווה כל קימור וכל עקומה כדי ליצור אובייקטים שלדיים דמו" תחרה . בשלב הבא מוערמים גיליונות הנייר זה על גבי זה ליצירת קומפוזיציות דחוסות ומורכבות . התוצאה אינה רישום ואף לא פיסול ; היא מרחפת במרחב חדש שבין השניים . באמצעות הפניית תשומת לב כה ניכרת לחומרים נדושים מייצר פאולר רגישות חדשה למוכר . האסוציאציות הטבעיות והאיכות הידועה , כמו נפוצותם של הנייר והעיפרון כחומרי רישום , זוכים להקשר הדש עם הסרת האלמנט המעגן של החלל הנגטיבי , מהלך המותיר את הצופה בתחושת פמיליאריות מוזרה . התהליך מטשטש את גבולות המדיום . עבודותיו של פאולר מרעננות את התפישה ביחס למה שהעיפרון והנייר יכולים או אמורים לעשות . הן נסחפות בתוך לימבו צורני , מתנודדות בין רישום לפיסול , בין תהליך הוספה לתהליך חיסור , בין הפעולה המהירה , המקרית של הרישום האוטומטי לבין ההתכוונות המחושבת של גריעת העודף . עבודותיו הפתלתלות אך אינטימיות של פאולר מושכות את הצופה אל תוך מחוזות "חוד"ם של גוון ושל צורה , רוויים בתחושת רוגע וקצב שלא מן העולם הזה " . במבט ראשון בעבודתי איני רוצה שהצופה יהרהר בזמן המושקע בכל עבודה , " מסביר פאולר " , אלא שיהיה ער לאינסנסיביות השקטה ולריכוז הנובעים ממצב מדיטטיב ? . " [ קטעים מתוך טקסט התערוכה ] אדם פאולר נולד בפ"רפקס , וירג ' יניה בשנת . 1979 חי ויוצר בברוקלין , נין יורק . זוכה מלגת קרן קרסנר פולוק . רישומיו הוצגו בניו יורק במוזיאון לאמנות ולעיצוב ובמרכז הרישום , וכן נחשפו בכתב העת . Harvard Review are then stacked one on top of another , forming dense , complex compositions . The result is neither drawing nor the unmarked space with an X-acto knife , tracing each arch and curve to create lacelike , skeletal objects . The sheets sheet of archival paper . After the initial drawings are formed , the artist begins the painstaking work of removing all with sweeping , automatic drawings of organic lines , ellipses and circles , Fowler lays down graphite on sheet after Adam Fowler ' s deeply meditative and process-oriented work emerges from the fusion of near-polar actions . Beginning . sculpture , but hovers in a newly carved space between the two By turning such acute attention to commonplace materials , Fowler creates a new sensitivity to the familiar . The or ought to do . They drift in a formal limbo between drawing and sculpture , additive and subtractive processes , the of familiarity ; the process obscures the medium . Fowler ' s works re-enliven the notions of what pencil and paper can recontextualized as the grounding element of negative space is removed , leaving the viewer with a perplexed sense natural associations and knowability , as well as the ubiquity of paper and pencil as a drawing material are completely At once labyrinthine and intimate , Fowler ' s pieces draw the viewer into an inimitable province of tone and swift aleatoric action of automatic drawing , and the calculated deliberateness of carving away the excess . intensity and concentration that comes from a meditative state . " ? [ Excerpts from the exhibition text ] viewers to think about when they first see my work , " explains Fowler . " Rather , I hope that they are aware of a quiet texture , infused with an otherworldly sense of calm and rhythm . "It ' s not the time invested in each work that I want Center , NYC . His work has also been published in the Harvard Review . Pollock Foundation Grant , Fowler has exhibited drawings at the Museum of Arts and Design , NYC and the Drawing Adam Fowler was born in 1979 in Fairfax , Virginia . Lives and works in Brooklyn , New York . A recipient of the Krasner- DTN פאולר , ללא כותרת ור 2 שכנות 0 , / ו , 20 גר 0 י 0 על נייר , חיתוך ידני Courtesy Margaret Thatcher Projects Adam Fowler , Untitled ( 27 layers ) , 2010 , graphite on paper , hand cut

טרמינל, כתב עת לאמנות המאה ה-21


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר