הקדמה

עמוד:8

עצמי ליחידים , לכיתה ולמורה , מתוך ההשוואה הספונטנית בין טקסטים שונים לאותו נושא . המתודולגיה המחקרית שננקטה היא איכותנית ונערכה כחקר מקרה תוך שימוש בכלים לניתוח-השיח ולנרטולוגיה . מחקר זה בודק אם המשוב הדיאלוגי בכתב מאפשר למורה לחקור את נקודות המפגש של הסטודנטים עם התכנים והמיומנויות הנלמדות , ולגזור על-פיהן - בשיתוף עם הסטודנטים - תכנית לימודים רלוונטית ותהליכית . ברצוני להודות לד '' ר ניטה שוחט וליפה בן-כנען שליוו אותי בתהליך המחקר והכתיבה בידע , בחוכמה וברגישות . תודה גם לד"ר ברכה אלפרט ולד"ר רבקה תובל-משיח על הערותיהן והארותיהן . הן תרמו לי רבות . ורד גנור-שביט

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר