תוכן העניינים

עמוד:9

פרק 106 jjrnn imri - ? mw א . מיון הרעיונות בכרטיסי המידע הרב-רעיוניים . 1 106 מבט נקודתי . 2 106 מבט מקיף ושיטתי 108 ב . עדכון מערך הכתיבה האקדמי הבסיסי מהידע המוקדם . 1 113 עדכון הגדרת שם הנושא . 2 114 עדכון הצורך בכתיבת העבודה 115 . 3 עדכון המערך האנליטי של ההיבטים ושל התת-היבטים . 4 118 מבט מחדש על שם הנושא 119 פרק שמיני - קישוריות המידע 122 א . עימות בין דעות החוקרים 122 ב . תמצות דעות החוקרים 129 ג . הרחבה בנושא עימות ותמצות דעות החוקרים . 1 130 היקף הכמות של הדעות בתת-היבט 130 . 2 פתיחה וסיום לכל היבט . 3 131 פתיחה כללית וסיום כללי לכל הדיון בהיבטים . 4 132 כתיבה בגוף שלישי . 5 132 הצגת מערך כתיבה של היבט שלם על שלושת התת-היבטים שלו 133 פרק תשיעי - הערכת המידע 137 א . הערכת העבודה . 1 137 ניסוח מסקנה כללית 137 . 2 ניסוח השלכה כללית . 3 137 הצעה למחקר חדש , 4 137 תרומת העבודה 138 ב . עיצוב המערך הצורני של העבודה . 1 139 תרשים החשיפה של תהליך הכתיבה האקדמית . 2 139 מערך הכתיבה . 3 140 פירוט כל סעיף במערך הכתיבה 141 שעף שלישי - ר-שינזוש בשדה כמקור נזידע 147 פרק עשירי - הגדרת המידע 149 א . הדגשת הצורך בעריכת מחקר שדה 149 ב . הגדרה תפעולית של מטרת המחקר 150

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר