תוכן העניינים

עמוד:9

שער שרישי הומניזם וחינוך הומניסטי בעידן טכנולוגי 211 רב שיח : החינוך ההומניסטי , החינוך המדעי טכנולוגי והמתח שביניהם 213 פרופ' אברהם יוגב , יזהר סמילנסקי , פרופ' ברוך רז , פרופ ' אבי רביצקי להיות החלום של עצמנו : דמיון , פנטסיה , חלימה בהקיץ ויצירה בחינוך ובטיפול 226 פרופ' אדיר כהן לחיות בתוך האין אתוס 247 יחיאל חזק על דלדול הערך "מאמץ" והקשרו ללמידה 251 ד " ר אלי כהן ג'וור חשיבותם של המקצועות ההומניסטיים בבית הספר הטכנולוגי 257 אבי צפרוני ערכי הידברות ושלום בהוראה ובחינוך 266 ד " ר ישעיהו תדמור שעד רביעי יהדות ופלורליזם והשתמעותם בחינוך 273 פלורליזם כהסכמה חברתית וכהשקפת עולם אישית 275 פרופ' אליעזר שביד רב-שיח : דת , מסורת ומודרנה , והשלכותיהן על מערכת החינוך 284 פרופ ' מיכאל רוזנק , ד " ר יונתן כהן , חיים ריפל הצגת עמרות : הפולמוס על דיוקנו של החינוך היהודי בישראל 293 פרופ' משה כרם , פרופ ' יהודה לפידות קווים לדמותו של הפרט היהודי ישראלי ורמזים לפיתרון אפשרי לבעיית זהותו 299 ד " ר צבי בקרמן

עמותת המורים לקידום ההוראה והחינוך ע"ר

רמות


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר