תוכן עניינים

עמוד:5

תוכן עניינים פתח דבר 7 מבוא 9 " אני אפס" 11 מה * ההוראה ! 17 אשליית המוכר - עוד על עבודת המורה וההוראה 20 למה חשוב לנו לשנות ולהשתנות ! הרציונאל לשינוי בתפיסת עבודת המורה ובית הספר 23 חשיבות התכנית המוצעת 28 תרומתו של הספר 29 כוחה של התעצמות 31 המורה בארגון 38 דפוסי התנהגות המקדמים התעצמות 44 תכנית העבודה 51 גישה מחקרית כדרך להתפתחות מקצועית 55 התכנית 57 המורה כחוקר את סביבת עבודתו - ייחודיות ומאפיינים 57 .... החשיבות של מחקר איכותני אתנוגראפי במערכת החינוך ובשדה ההוראה 58 תהליך החקירה 60 גישות לביצוע המחקר האישי 65 מאפייני תהליך החקירה 68 המחקר - הלכה למעשה 75 הנוהל המחקרי - שלבים יישומיים לביצוע חקירה 75 שלבים מקדימים למחקר וכמה עצות ( טיפים ) 76 אתיקה במחקר האיכותני 77 כלי המחקר 81 התצפית 81 מדריך לתצפית 86 טיפים ליישום התצפית 88 הריאיון 90 גורמים המשפיעים על מבנה הריאיון ועל איכותו 92 סגנונות של ראיונות 92

רמות


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר