תוכן העניינים

עמוד:7

תוכן העניינים פתח דבר זמירה מברך 9 מבוא יעקב עירם , נאוה מסלובטי : ערכים וחינוך לערכים 11 שער א : פיתוח כישורים חברתיים וחשיבה חברתית מוסרית בגיל הרך ובגיל בית הספר היסודי . 1 27 נירית באומינגר ; הקשר בין מיומנות חברתית וקשרי ידידות - תיאוריה ומעשה . 2 29 איריס מרזם , נאוה מסלובטי : פיתוח שאלון למדידת ההתפתחות של שלבי ההכרה החברתית אצל ילדים שומעים ולקויי שמיעה הלומדים בבית ספר יסודי . 3 59 אוד . ברנד : אמפתיה בהוראה : ילדים מצביעים על הדרך . 4 85 אריה כהן , סולי נתן : צמצום הפער ברמת השיפוט המוסרי בין תלמידים טעוני טיפוח לתלמידים מבוססים באמצעות דיונים בדילמות מוסריות . 5 " 119 סטיבן סילברן : ידידות , אוטונומיה ופתרון בעיות . 6 137 רות וולף , יובל וולף : חינוך למוסריות בגיל הרך בתנאים של מציאות מורכבת : היבטים עיוניים , אמפיריים ויישומיים . 7 145 אריק ה' כהן , עינת כהן : עולם הערכים של הורי תלמידים בכיתות ה בבתי ספר ממלכתי וממלכתי דתי 163 שער ב : המבנה והעוצמה של מערכת הערכים בקרב מתבגרים בבית הספר העל יסודי . 8 177 שלומית לוי : דמיון ושוני במערכת הערכית של בני נוער בשני דורות 1975 ) ו ( 1994 ובמסגרות חינוכיות שונות מבחינה דתית . 9 179 אליעור שטרית , נאוה מסלובטי : השוואה בין העוצמה והמבנה של מערכת הערכים בקרב אוכלוסיות מתבגרים ילידי אתיופיה וילידי ישראל 203 שער ג : מערכת האמונות של מורים וסטודנטים להכשרת מורים . 10 225 נאוה מסלובטי : תפיסת דמות "התלמיד הרצוי" כמייצגת את מערכת האמונות המקצועית של מורים וסטודנטים להכשרת מורים . 11 227 חפציבה ליפשיץ , רבקה גלובמן : עמדות של סטודנטים דתיים וחילוניים כלפי שילוב התלמיד בעל הצרכים המיוחדים בחינוך הרגיל . 12 253 רחל גלי צינמון , יעקב עירם : מיתון המפגש הבינתרבותי - דגם לתוכנית התערבות חינוכית 275

רמות


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר