תוכן העניינים

עמוד:3

תוכן העניינים הקדמה 5 פרק א גישות להערכת הישגים והתפיסות החינוכיות המנחות אותן . 1 9 מבוא . 2 9 הנחות לגבי טבע האינטליגנציה , הלמידה וההוראה על פי הגישות המודרניות . 3 14 הגישה המסורתית לעומת הגישה החלופית בהערכת הישגים 20 פרק ב תפקידים וסוגים של הערכות הישגים . 1 31 לשם מה מעריכים הישגים ? . 2 31 ממדים למיון סוגים של הערכת הישגים 34 פרק ג יעדי הוראה והערכה . 1 41 יעדים כתוצרי למידה . 2 41 אילו מיומנויות מבקשים להעריך ? 42 . 3 תקנים 45 ( Standards ) פרק ד כלים להערכת הישגים . 1 53 סוגי פריטים ומטלות 53 ( א < פריטים מסוג בחירת תגובה 53 ( ב < פריטים הדורשים השלמה 71 > ג < פריטים מסוג בניית תגובה 74 . 2 כלים לאיסוף ראיות על הישגים 88 ( א ) תלקיט 88 ( Portfolio ) ( ב < כלים לרפלקסיה 105 > ג < תצפית 0 ) 111 דיון 114 פרק ה פיתוח כלי להערכת הישגים - תכנון , ניתוח ודיווח 117 . 1 מיפוי האפשרויות . 2 117 פיתוח מבחן מסוג בחירת תגובה 120 > א < תכנון המבחן ועיצובו 120 ( ב ) ניתוח התוצאות והפקת משוב . 3 127 פיתוח מטלות ביצוע 141 > א < תכנון המטלות 141 ( ב < מחוונים להערכת ביצוע . 4 142 אופן הדיווח על ההישגים : תעודות / דו"חות הערכה 167

רמות


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר