מבוא רבקה איזיקוביץ'

עמוד:9

ההתמודדות . על אף השונות , שני המינים עושים את דרכם במודעות וברפלקסיביות . לתר מתחקה אחר םיפורי חייהם של סטודנטים מהגרים מרוסיה באוניברסיטה . היא בודקת את השימוש הסינרגטי שנחקריה עושים בידע האקדמי והאישי החווייתי כפרקטיקה של ניווט בין עולמות תרבותיים . גולדן מאזנת את הפרקטיקות המוצגות בספר , המתייחסות לרוב לקולותיהם של המהגרים , בהתעניינותה בהשקפתם של הקולטים על עלייה ועולים . היא דנה בתפיסותיהם לגבי צעירות עולות מברית המועצות לשעבר , תוך התמקדות בתהליכי הדה לגיטימציה שננקטו כלפיהן באמצעות תיוגן כזונות , במטרה לעכב את כניסתן "המכובדת" לחברה . מקורות New York : Teachers College Press . Phelan , P ., Davidson , A . L . & Yu , H . C . ( 1998 ) . Adolescent worlds . Quarterly , 18 ( 4 ) , 335-355 . culture of educational achievement . Anthropology and Education Erickson , F . ( 1987 ) . Transformation and school success : The politics and organizationof cultural differences , Boston : Little & Brown . Barth , F . ( ed . ) ( 1969 ) . Ethnic groups and boundaries : The social

רמות


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר