תוכן העניינים

עמוד:6

שער רביעי : סוגיות פילוסופיות חברתיות ומקצועיות המורה : בר סמכא או מורשה - ? אליהו ווזנוב 409 כרוניקה של כישלון ידוע מראש - יעל תמיר 425 מיהו "הסטודנט הטוב"ו - מודנ > מירץ 439 ההוראה האוניברסיטאית , הערכתה ומודלים חלופיים לשיפורה - נירה חטיבה 447 האיסור לדבר בשיעור הנסיבות והמהלך של היווצרות כלל משמעת בכיתה - מרדכי אריאלי 461 הסתגרות ופתיחות עדתית בכיתות ממוינות להקבצות - מיגאל חן , מאיר פרשטמן 475 מגמות פיתוח בחינוך המיוחד : קידום התמודדות עם בדידות , קשרי חברות ותחושת קוהרנטיות - מלכה מרגלית 489 האם יש בגן עדן מלאכים שיודעים שפת סימניםז ( מסלולים בחינוך ילדים לקויי שמיעה בישראל ) - אמציה ויזל 503 מחקר ההומור בחינוך : סיכום רבע מאה - אבנר זיו 517 שער חמישי : תקשוב החינון מערכות תומכות החלטה לשירות מערכת החינוך - משה תלם 527 מציאות מדומה במערות לסקוי . על יחסי הגומלין בין טכנולוגיות ידע ותהליכים קוגניטיביים - דת מיודוסר 549 רב ספר ( Hyper-Book ) לטיפוח למידה אוטונומית - אביגיל אורן 565

רמות


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר