החינוך לקראת המאה ה־21

עמוד:3

המשתתפים לפי סדר המאמרים : פרופ' משה סמילנסקי - סוציולוגיה חינוכית פרופ' שלמה שרן - פסיכולוגיה חינוכית ד"ר תמר לוין - מחקר והערכה פרופ' דוד חן - חינוך מדעי וטכנולוגי פרופ' משה זילברשטיין - תוכניות לימודים דליה עמנואל - תוכניות לימודים פרופ' נעמה צבר-בן יהושע - תוכניות לימודים דוד גבתון - סוציולוגיה חינוכית פרופ' רנה שפירא - סוציולוגיה חינוכית פלור היימן - סוציולוגיה חינוכית רונה שביט - סוציולוגיה חינוכית ד"ר מנוחה בירנבוים — מחקר והערכה ד"ר יואב בן דב - פילוסופיה פרופ' אילנה שוהמי - לשון פרופ' בן עמי פיינגולד - הוראת הספרות ד"ר אבנר בן עמוס - היסטוריה של החינוך פרופ' ציפורה מגן - ייעוץ חינוכי פרופ' יצחק קשתי - סוציולוגיה של החינוך פרופ' רות סתוי - חינוך מדעי פרופ' דינה תירוש - חינוך מתמטי פרופ' יורם קירש - פיסיקה ד"ר מאיר מידב - הוראת הפיסיקה פרופ' גדעון צבס - חינוך מתמטי ד"ר נעמי וקס - חינוך ביולוגי ד"ר דובה יעקבי - חינוך ביולוגי ד"ר יהודית איזן - הכשרת מורים פרופ' אליהו רוזנוב - פילוסופיה ד"ר יעל תמיר - פילוסופיה פרופ' מרדכי מירון - מחקר והערכה ד"ר נירה חטיבה - חינוך מתמטי פרופ' מרדכי אריאלי - סוציולוגיה פרופ' מיכאל חן - סוציולוגיה ד"ר מאיר פרשטמן - סוציולוגיה פרופ' מלכה מרגלית - חינוך מ ? וחד ד"ר אמציה ויזל - חינוך מיוחד פרופ' אבנר זיו - פסיכולוגיה ד"ר משה תלם - מינהל החינוך ד"ר דוד מיודוסר - תקשוב ד"ר אביגיל אורן - תקשוב

רמות


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר