תוכן הענינים

עמוד:6

שלבים בהוראת הקריאה 266 מוכנות לקריאה 268 פעילויות מוכנות המדגישות תפיסה חזותית 269 פעילויות מוכנות המדגישות תפיסה שמיעתית 273 קישור העיצור עם הצליל שלו 276 לימוד התנועות וצירופן לאותיות 278 הרכבת מלים 280 ביסוס ההבחנה החזותית והשמיעתית בין הצירופים 285 עקרונות כלליים בהוראת ילדים בעלי ליקויי קריאה 287 ב . כתיבה 290 הקדמה 290 קשיי כתיבה הקשורים בליקוי חזותי תגועתי 292 איבחון 293 תרגילי מוכנות 293 לימוד האותיות 297 קשיי כתיבה הקשורים בזכרון חזותי לקוי 300 ג . עקרונות ההוראה המתקנת בחשבון 302 קשיים בחשבון 302 שלב המוכנות 304 מנייה 305 הכרת הספרות 307 פעולות החשבון 310 סוף דבר 311 נספחים 313 ביבליוגרפיה 317 כתובות של כתבי עת ומו"לים 331 מפתח מונחים עברי—אנגלי 332 רשימת הציורים 333 מפתח הענינים 335

ספרית פועלים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר