התוכן

עמוד:8

חלק ג : זרם העובדים כתנועה חינוכית היבט היסטורי סוציולוגי וארגוני 151 מבוא : קריטריונים להערכה 51 ו פרק ז : תנועת העבודה בארץ ישראל והחינוך הפרוגרסיבי 1 57 פרק ר : 1 יסודות החינוך של ילדי העובדים 169 עבודה ; 169 חינוך חברתי . 175 לימודים . 179 פרק ט : ועדת התרבות המרכזית - מביזור לצנטרליזציה של זרם העובדים 89 ו חלק ד : שנות השלושים - מתנועה חינוכית למערכת חינוך 203 מבוא 203 פרק י : תוכן , ארגון ומבנה בזרם העובדים בשנות השלושים 208 בית החינוך בשכונת הפועלים בתל אביב ; 222 לשאלת חינוך ההמשך . 225 פרק יא : גישות פדגוגיות לשאלות החינוך האידיאולוגי 231 פרק יב : המורה והכשרתו בזרם העובדים 248 חלק ה : אוטונומיה בתנועת העבודה בחינוך - גישות ועמדות 257 מבוא 257 פרק יג : מוועידת היסוד של ההסתדרות הכללית למועצת ההסתדרות בתרפ"ח 259 " אחדות העבודה '' והפועל הצעיר - גישות יסוד ל"מעמד" ו '' עם" 1928-1922 ; 259 גיבוש המעשה החינוכי האוטונומי כחלק אורגני מעבודת ההסתדרות . 268 פרק יד : - 1933-1928 האוטונומיה האדמיניסטרטיבית - מאבק בין מוקדי כוח בהסתדרות 277 פרק טו : - 1939-1933 גיבוש עמדות בתנועת העבודה על רקע התעצמות זרם העובדים והמתח החברתי ביישוב 292

הקיבוץ המאוחד

אוניברסיטת תל אביב


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר