תוכן העניינים

עמוד:10

3 . 6 . 3 עירוב תפקידים בין פרופוזיציות מאייכות או מתאייכות שבמרכזן איברי הפנים של הפועֵל להבעת רגשותיו ויחסיו עם זולתו 148 4 . 6 . 3 תיאור מאייך שביסודו פרופוזיציה שלמה בסביבתם התחבירית של פעלים לוקטיביים שונים שביסודם פרופוזיציות שאינן בנות קבוצת הבחירה הסמנטית שלו 149 5 . 6 . 3 ביסוד התיאור המאייך והפועַל המתאייך פרופוזיציות — מאייכת ומתאייכת — שמתבצעות בו - זמנית 151 7 . 3 סיכום איוכה של הלוקטיביות 153 פרק ד : קול, דיבור, מסר ודרכי איוכם 154 1 . 4 דרכי איוכם של פעלים שמממשים מילונית - תחבירית פעילות של יצירת קול / העברת מסר ( מילולי או מועבר בדרך אחרת ) 154 1 . 1 . 4 התיאור המאייך המגדיר בסביבתם של פועלי יצירת קול / העברת מסר מילולי ( או גרפי ) 155 2 . 1 . 4 התיאור המאייך בסביבתם של פועלי יצירת קול / העברת מסר מילולי לייחודו של הקול על פי תכונותיו הפיזיולוגיות - הביולוגיות 157 3 . 1 . 4 התיאור המאייך בסביבתם של פועלי יצירת קול / העברת מסר מילולי לייחודו של הקול בדרך סובייקטיבית - מעריכה 157 4 . 1 . 4 התיאור המאייך בסביבתם של פועלי אמירה כמייחדם במשהו מייחודו של המסר המועבר 158 5 . 1 . 4 תיאור שבתשתיתו פעילות העברת מסר מאייך פועַל שבתשתיתו פעילות דיבור אחרת שמתייחדת באמצעותו 163 2 . 4 סיכום 165 פרק ה : הפועֵל ( מבצע הפעילות ) והתיאורים שבעקבותיו 166 1 . 5 התיאור המאייך כמממש לשונית את ייחודה של הפעילות הנוגעת לפועֵל שבמרכזה 166 1 . 1 . 5 תיאור הפועֵל היכול / המיומן 168 2 . 1 . 5 תיאור הפועֵל המעורב / שאינו מעורב 172 3 . 1 . 5 ממעורבות לאי - מעורבות הממומשת לשונית בתיאור הפועֵל שאינו מעורב 182

מוסד ביאליק


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר