תוכן העניינים

עמוד:9

1 . 1 . 3 לפעלים לוקטיביים תיאורים מאייכים המיוחדים להם 93 2 . 1 . 3 איוכם של פעלים לוקטיביים - דינמיים 94 3 . 1 . 3 איוכם של פעלים לוקטיביים שאינם דינמיים באמצעות תיאור הכיוון 104 4 . 1 . 3 לתנוחות לוקטיביות של הארגומנט במרחב ( אופקי, וכדומה ) בתשתיתם של פעלים — רמז באמצעות תיאור הכיוון 107 5 . 1 . 3 תיאור הכיוון בצד פועלי חישה מממשי חישת הראייה 108 6 . 1 . 3 תיאור הכיוון על פי ייחוד מבנהו הפנימי של הארגומנט במרכז הפרופוזיציה שבתשתיתם של פעלים מקבוצות סמנטיות שונות 110 7 . 1 . 3 סיכום ביניים 112 2 . 3 על פעלים שביסודם פרופוזיציה לוקטיבית - סימטרית - חיובית או שלילית ועל דרכי איוכם 112 1 . 2 . 3 תיאור החלק / השלם 113 2 . 2 . 3 תיאורי החלק / השלם בסביבתם התחבירית של פעלים שאינם לוקטיביים - סימטריים - חיוביים ובסביבתן של צורות בינוני פועֵל ופעול 121 3 . 3 התיאור הסודר 125 1 . 3 . 3 סביבתו התחבירית של התיאור הסודר 125 4 . 3 תיאור מכשיר / אמצעי כתיאור מאייך, הבחנה בינו ובין תיאור מכשיר / אמצעי שאינו מאייך 130 1 . 4 . 3 תיאור מכשיר מאייך בסביבתם התחבירית של פעלים לוקטיביים 132 5 . 3 תיאור הגורם החוסם / המאפשר ניעה בסביבתם התחבירית של פעלים לוקטיביים - דינמיים 139 1 . 5 . 3 תיאור הגורם החוסם בסביבתם התחבירית של 'פועלי כניסה' 141 2 . 5 . 3 תיאור הגורם המאפשר ניעה בסביבתם התחבירית של 'פועלי יציאה' 142 6 . 3 איוכו של פועל לוקטיבי באמצעות תיאור מאייך שביסודו פרופוזיציה אחרת 144 1 . 6 . 3 תיאור מאייך שביסודו פרופוזיציה שלמה בסביבתם התחבירית של פעלים לוקטיביים בני קבוצת הבחירה הסמנטית שלו 145 2 . 6 . 3 תיאור מאייך שביסודו פרופוזיציה שלמה ופרופוזיציית רגש נספחת לייחוד פעילויותיו של הפועֵל על פי רגשותיו 147

מוסד ביאליק


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר