תוכן העניינים

עמוד:8

4 . 1 . 1 מערכת ב 38 2 . 1 המערכת המעצימה א : ø / יותר / ביותר / ה___ ב___ 40 { מאוד } { ה___ ביותר } כל - כך 1 . 2 . 1 סביבתם התחבירית של התיאורים חברי מערכת א 40 2 . 2 . 1 השלמותיה של מערכת א 46 3 . 2 . 1 מערכת א על משלימיה וממיריה בסביבה תחבירית משתנה תוך שינויים תחביריים נדרשים 57 3 . 1 המערכת המעצימה ב : Ø / טוב / היטב 58 1 . 3 . 1 סביבתה התחבירית של מערכת ב 58 2 . 3 . 1 השלמותיה של מערכת ב 63 3 . 3 . 1 המרתה של מערכת ב באמצעים לשוניים אחרים ושונים 65 4 . 3 . 1 מערכת ב על משלימיה וממיריה בסביבה תחבירית משתנה — לוואים במקום תיאורים מאייכים 70 4 . 1 סיכום דרכי ההעצמה המילוניות - התחביריות באמצעות המערכות המעצימות א וב 70 0 . 2 פרק ב : הזמן כמייחד פעילויות 72 1 . 2 תיאור קצבהּ של הפעילות כתיאור מאייך 72 1 . 1 . 2 מערכת תיאורי הקצב וסביבותיהם התחביריות 73 2 . 1 . 2 התיאור מודד הקצב — רמז לקיומה של פרופוזיציה רגשית נספחת המצויה בהגדרתו הסמנטית של הפועַל המתאייך 76 3 . 1 . 2 התיאורים 'לאט' ו'לאט - לאט' כמממשי פרופוזיציה רגשית נספחת בצדם של פעלים בני קבוצות סמנטיות שונות 77 4 . 1 . 2 'מהר' ו'במהירות' בסביבתם התחבירית של פועלי העברת מסר 79 5 . 1 . 2 תיאורים מודדי קצב כביטוי לתחושותיו של הפועֵל 80 6 . 1 . 2 השלמת מערכת התיאורים המאייכים מודדי הקצב 80 2 . 2 תיאור המֶשך כתיאור מאייך 86 1 . 2 . 2 תיאור אספקטואלי מודד משך אין - סופי כתיאור מאייך 86 3 . 2 סיכום 90 פרק ג : דרכי איוכה של הלוקטיביות 92 1 . 3 מהי לוקטיביות ? 92

מוסד ביאליק


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר