|
עמוד:7
חלק שני : עשייה של מחול עכשווי 279 עשייה והערכה של אמנות : על האופי החברתי של עולמות אמנות אוטונומיים צעד ראשון : דקונסטרוקציה של הסינגולריוֹת של האמנות 280 מסגור של האוטונומיה של האמנות 284 משטר הסינגולריות 289 עבודת האמנות כפֶטִישׁ 293 האמן כמחבר – סובייקט 297 גיבורים אמנותיים, או תרגול של אוטונומיה אינדיבידואלית צעד שני : חשיבה מחודשת של החברותיות של האמנות 304 נגד “סוציולוגיזם“ 308 למקם מחדש את ה“סינגולרי“ ואת ה“קולקטיבי“ 311 עולמות אמנות כרשתות של שיתוף פעולה 318 מקורות 323 יצירה משותפת של מחול עכשווי : פרדוקסים של המתכונת המונחית – למחצה של שיתוף פעולה השתתפותי צעד ראשון : צפייה באוטונומיה הטרונומית 324 בריסל בירת המחול 328 אינטרמצו : חוסר היציבות של אמני מחול 332 חזרה ל - Rosas בשנת 1995 340 המבט של הכוריאוגרף 342 “להיפגע“ וההיגיון של החליפין הסימבוליים צעד שני : הבהרה של הסובייקטיביות החברתית של אמני מחול 353 לדבר על מחול עכשווי 356 עבודה / היעשות : מתכונות של שיתוף פעולה 362 אינטרמצו : מיקום של מבנים ( חברתיים ) 367 חלוקה במְּחַבְּרוּת : לומר “אני“ 372 קודה : הפקת רווחים מאינדיבידואליזם אקספרסיבי 378 מקורות
|
|