תוכן העניינים

עמוד:6

[ 3 ] אפרטוסים תיאטרליים של דיסיונקציה 137 . . . . . . . . . . . . . . . . מהו האפרטוס של הייצוג התיאטרלי ? החסרות פנימיות באפרטוס התיאטרלי קופסת – ראש : אפרטוס של מנוסה והכלה דה – פיגורציה של הבמה מערכים של גופים ודברים צופים מחווטים [ 4 ] מיצוי האימפרוביזציה : גמגומבעים 173 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . אימפרוביזציה בהיעדר פילוסופיה הבסיס ההוליסטי לאימפרוביזציה עדיין נטועה בידע : אימפרוביזציה ככוריאוגרפיה הזדמנויות לערעור הריקוד החלש של הגמגומבעים לחזור על , לחזור לקראת [ 5 ] התנתקות ביקורתית מהרגשנות : תחושות והיפעלויות באופן הביצוע 213 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . חיבור תנועה לרגש , קינסתזיה לאמפתיה היפעלות ותחושה אצל שפינוזה ואצל דלז : 50 / 50 קומפוזיציה של היפעלויות כבעיה הבניית ביטויים דה – פרצוף ( defacing ) של האני בסולו תנועת – כוח ותנועת –משבר

הוצאת אסיה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר