פתח דבר

עמוד:10

מצד אחר , קבוצה כמו מומנשאנץ , שיצירתה אינה נחשבת בעיני רבים מחול אלא פנטומימה , כן עומדת לדיון , בגלל רצוני לבחון תחפושות כהיבט תיאטרלי . לצערי לא יכולתי לציין עוד מאותם רקדנים שאינם יוצרים באופן בלעדי את הדימוי הבימתי שלהם , אלא משמשים בעיקר כלים בידיהם של יוצרים אחרים . וזאת מכיוון שרק באמצעות תנועתם של גופים זוכה הגאונות הכוריאוגרפית למימושה , ורק באמצעות כל אותן בבואות רבות – גמישות שלנו מתאפשר לנו להבחין בתמורות בהתנהגות שלנו ובעולם שסביבנו , שאולי לא היינו מזהים לעולם בכוחות עצמנו .

הוצאת אסיה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר