תוכן העניינים

עמוד:8

זמן , מוזיקה , קצב / ספר מרי ויגמן / למה כוונתה של ויגמן באקסטזה וצורה ? / אפולוני ודיוניסי / תפיסות הקומפוזיציה והתמה הכוריאוגרפית / מיהו היורש של שושלת המחול הרגשי של מרי ויגמן ? ] 3 [ מרי ויגמן הכוריאוגרפית : בחירת המוקד 123 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הסולו כחותם אישי : ריקוד המכשפה / המסכה כפתח / ריקוד המכשפה : תיאור / ריקוד קבוצתי / שבעת ריקודי החיים ( / ( 1921 ריקוד מקהלה / / ( 1930 ) Totenmal מופע הסולו האחרון ] 4 [ תרגול מעשי 163 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שיעור בבית הספר של מרי ויגמן / הגילוי של הגוף הרהוט / איכויות התנועה של ויגמן מבחינה מעשית / מה עושה את המחול ? / מרחב / הריקוד כשפה / דיבור מעבר לגוף האינדיבידואלי / קומפוזיציה : אלתור ופיתוח של תמה / תמה אחרונה לסיום מקורות נבחרים 209 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

הוצאת אסיה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר