תוכן העניינים

עמוד:4

תוכן העניינים שלמי תודה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 קריאה לקורא : האם המונותאיזם נכשל ? . . . . . . . . . . . . . . . 11 טעותו של ניטשה היהודי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14 פתיחתא : טיפול " מואבי " מדומיין . . . . . . . . . . . . . . . . 15 שער ראשון : השער ההיסטוריו -סופי מבוא : ניסוח " אחר " ליחס לאחר . . . . . . . . . . . . . . . . . 21 צמצום דיאלוגי ; בין גיור למיסיון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24 מצרים העתיקה והגיור החברתי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25 הסגנון הנבואי כאי - תקינות פוליטית . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27 פיתוי גיורי כהתגלמות הדיאלוגיה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28 הפיתוי הדיאלוגי כאמון " דמוקטטורי " . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29 פיתוי גיורי נשי ואונס מיסיוני גברי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31 שער שני : השער ההגדי פרק ראשון : הקדמה להגדת " הגיור החברתי " . . . . . . . 35 מצרים העתיקה כ " אמריקה " החדשה . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36 משמעות העבודה הקשה והסבל במצרים . . . . . . . . . . . . . . 38 ההיקסוס ועקרון נדידת העמים בתקופה העתיקה . . . . . . . 40 מצרים כחלוצת הגיור החברתי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42 האם מדובר במין גר תושב ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45 משיח בן יעקב . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48 מילה על " מצריות " ועל גיור חברתי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50 מדוע אסר פרעה על יציאת בני ישראל ממצרים ? . . . . . . . . 51

הוצאת ראובן מס בע"מ, ירושלים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר