תוכן העניינים

עמוד:5

תוכן העניינים פתח דבר ................................................................................................. 7 הקדמה .................................................................................................. 13 שאלת החינוך ומהו מחנך .............................................................. 14 החינוך מן האינטימי והפרטי אל הקהילתי והאוניברסלי ............... 20 מפת התמצאות בשבילי המסע ...................................................... 23 עמנואל לוינס : האדם , הפילוסוף , המחנך ............................................... 27 חיי לוינס ........................................................................................ 27 שנות חינוך וניהול ......................................................................... 33 הגותו של לוינס : שני קורפוסים ועוד אחד ..................................... 34 השער אל החינוך : מפגש המטיל אחריות ............................................... 41 כינון האתיקה כבסיס החשיבה הפילוסופית .................................. 41 מושג האחריות .............................................................................. 49 חינוך כלמידה ........................................................................................ 51 למידה ומשמעויותיה – בין הזהה לאחר ......................................... 51 היחיד בהמון - שאלתו של ס ' יזהר על אודות " דלות המרובה " ....... 57 הוראה ולמידה ............................................................................... 60 אחריות המחנך : פנומנולוגיה של ההיריון וההורות ................................. 65 ייחודו הפנומנולוגי של ההיריון ...................................................... 66 מן ההורות אל החינוך .................................................................... 73 הורות וחינוך כקונפליקט ............................................................... 88 ערעור תודעת ה׳אני׳ של המחנך .................................................... 96 המודל המשיחי של החינוך .................................................................... 97 כינון העתיד על ידי החינוך ............................................................ 97 ״המשיחי " כתפיסת עתיד ............................................................. 101 הלקסיקון החינוכי של המשיחיות ................................................ 102 עיצוב העבר ................................................................................. 108

הקיבוץ המאוחד

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר