תוכן העניינים

עמוד:6

תענוג לעשות עסקים : הון תרבותי חוזר להון כלכלי 120 יין ומגדר 123 . 4 גלובליזציה , ציונות והפוליטיקה של הבורגנות הישראלית החדשה 129 שנות השמונים : התפנית הסוציולוגית 129 עולמקומיות : המעמד הבינוני החדש בין העולם וישראל 131 " אלה ששותים יין זה לא אלה שנכנסים למקדונלד ' ס " : ייצור , אמנות וצריכה 313 " כמה שירים אפשר לכתוב על אמריקה ? " : עולם ישן וחדש 138 אירופה בארץ : רמת הגולן כמקרה מחקר 141 טרואר וטריטוריה : גיאו - פוליטיקה של רגשות 146 " לגפנים שלנו חיים לא קלים " : יקבים ותיירות יין ביהודה ושומרון 151 ציונות כמוצר צריכה 154 סיכום 159 רשימת המרואיינים 171 ביבליוגרפיה 173 מפתח 177

הקיבוץ המאוחד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר