תוכן העניינים

עמוד:6

רשימת טבלאות טבלה מס ' : 1 מאפייני היישובים בחבל-עזה 17 ................................................................................ טבלה מס ' : 2 אוכלוסיית חבל-עזה לפי קבוצות גיל ( המספרים באלפים 21 ........................................ ( טבלה מס ' : 3 התפלגות מספר הילדים במשפחה 22 ......................................................................... טבלה מס ' : 4 עסקים ומוסדות במועצה האזורית חוף-עזה ( ללא חקלאים ) 23 ...................................... טבלה מס ' : 5 מוסדות-החינוך העל-תיכוניים והבלתי-פורמליים בחבל-עזה 105 .................................. טבלה מס ' : 6 השוואת נתוני מספר התלמידים טרום העקירה – 2005 לבין שנת 106 ............... 2012 טבלה מס ' : 7 השוואת נתוני מוסדות-החינוך טרום העקירה ( 2005 ) לבין שנת 108 .................. 2012 טבלה מס ' : 8 פירוט מספרי התלמידים ביישובים העיקריים אליהם פונו באוגוסט 127 .............. 2005 טבלה מס ' : 9 "ההתנתקות הכפולה : " המגורים הזמניים למפוני תכנית-ההתנתקות ( אוגוסט 131 ............................................................................................. ( 2005 טבלה מס ' : 10 המצב התעסוקתי של המפונים 138 .......................................................................... טבלה מס ' : 11 הפיזור של התלמידים המפונים במוסדות-חינוך 150 ................................................. טבלה מס ' : 12 מספרי התלמידים המפונים ופיזורם במוסדות החינוך 157 ...................... 2006-2011 טבלה מס ' : 13 תמורות ברמת החינוך הדתי בקרב התלמידים המפונים 161 ................... 2005-2011 טבלה מס ' : 14 השינויים , שנוצרו בעמדות בני-הנוער ביחס לגיוס לצה 162 ................................... ל " טבלה מס ' : 15 סיכום הגורמים לתופעת הנשירה בקרב בני-הנוער העקורים 171 ............................... רשימת תרשימים תרשים מספר : 1 הזיקה הדתית של יישובי המועצה המקומית חבל-עזה 18 ..................................... תרשים מספר : 2 צורת התארגנות התיישבותית בחבל-עזה 19 ..................................................... תרשים מספר : 3 גודל היישובים על-פי תקופת עלייתם לקרקע 19 ............................................... תרשים מספר : 4 התפלגות פיגועי ירי רקטות מרצועת-עזה לעבר ישראל , משנת 2000 עד 37 .................................................................................................. 2009 תרשים מספר : 5 התפלגות הרוגים מפיגועי ירי רקטות בשנים 38 .............................. 2000-2009 תרשים מספר : 6 חתך גילאי אוכלוסיית גוש-קטיף – 2005 טרום הפינוי 105 ................................. תרשים מספר : 7 השוואה בין נתוני מספר מוסדות-החינוך בין השנים 107 ................... 2005-2012 תרשים מספר : 8 "השולחן העגול החברתי " 203 ...................................................................... רשימת תמונות תמונה מס ' – 1 הפינוי והחורבן 69 ................................................................................................. תמונה מס ' – 2 דגל כתום בהריסות גוש-קטיף : סמל המאבק כנגד הפינוי 69 ....................................... תמונה מס ' – 3 פעילות לקראת מחאה והתנגדות של ילדי גוש-קטיף 81 ............................................. תמונה מס ' – 4 מחאה והתנגדות של נוער גוש-קטיף בצעדה לירושלים 81 ......................................... תמונה מס ' – 5 תמונות גירוש : המתנחלים מפונים על-ידי הצבא 87 ................................................... תמונה מס ' – 6 המפונים בבית הכנסת 88 ........................................................................................ תמונה מס ' – 7 משפ ' פיקאר מבכה את פינוי ביתה ביישוב " שירת-הים " 88 ....................................... תמונה מס ' – 8 מערכת-החינוך הלא-פורמלית טרם הפינוי 109 ........................................................ תמונה מס ' – 9 מערכת-החינוך הפורמלית טרם הפינוי 110 ............................................................. תמונה מס ' – 10 מערכת-החינוך הפורמלית טרם הפינוי 111 ........................................................... תמונה מס ' 11– ישיבות-הסדר בחבל-עזה טרם הפינוי 112 .............................................................. תמונה מס ' – 12 הבנייה מחדש 199 ..............................................................................................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר