מבעד לעדשת הזהות המקצועית מחקר שיתופי רב-שיטות כגישה להבנת הזהות של מכשירי מורים

עמוד:2

Through the Lens of Professional Identity - Collaborative Research as a Multi-Method Approach in Teacher Education Prof . Hanna Ezer , Prof . Irit Kupferberg , Dr . Gila Russo-Zimet , Dr . Rachel Sagee , Dr . Leah Shagrir , Dr . Edith Tabak - Levinsky College of Education Editor : Prof . Hanna Ezer כתיבה : ד״ר עידית טבק , פרופש חנה עזר , פרופש עירית קופפרברג , ד״ר גילה צימט-רוסו , ד״ר רחל שגיא , ד״ר לאה שגריר - מכללת לוינסקי לחינוך עריכה : פרופש חנה עזר הוצאת הספרים של מכון מופ"ת עורכת ראשית : ד"ר יהודית שטיימן עורכת טקסט ולשון : עפרה פרי עורכת גרפית ומעצבת העטיפה : מאיה זמר-סמבול תמונת העטיפה : יצירת אמנות של ד״ר גילה רוסו-צימט מסת"ב : 978-965-530-090-1 © כל הזכויות שמורות למכון ת"מופ , תשע 2014 / "ד טל http : // www . mofet . macam . ac . il 6901406-03 : ' דפוס : תירוש בע"מ

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר