תוכן העניינים

עמוד:6

פרק שישי : המרחב הבין-אישי ( קשר מטפל-מטופל 129 ............................. ( יצירת הקשר הבין-אישי 129 ........................................................................... היצירה כמכל לכעס ולתוקפנות 142 ............................................................... התערבויות בקשר לתוקפנות בחדר הטיפול 160 .............................................. התערבויות בקשר לתוקפנות מחוץ לחדר הטיפול 167 ..................................... פרק שביעי : המרחב המערכתי ( קשר מטפל-מחנכת-הורים-צוות חינוכי ) 174 .. חיזוק הברית המערכתית 175 ......................................................................... הקניית כלים מעשיים למחנכת ולהורים 180 .................................................... עיבוד התפיסות והרגשות של המחנכת ושל ההורים כלפי הילד 189 ................. הנחיית הצוות החינוכי 194 ............................................................................. פרק שמיני : המרחב האישי ( חוויותיהם של המטפלים 208 ........................ ( המודל הדיאלקטי כמפתח להיחלצות ממלכודות בטיפול 209 ........................... הדרכה קבוצתית בגישה דיאלקטית 215 .......................................................... סיכום 235 ..................................................................................................... המחקר 235 ................................................................................................... התאוריה 236 ................................................................................................. הפרקטיקה 237 ............................................................................................. אחרית דבר : המודל הדיאלקטי בסיפור מטפורי 238 .......................................... ביבליוגרפיה 241 ........................................................................................... נספחים 255 ................................................................................................. א . דוגמה של שאלון 255 .......................................................................... ב . ציור דימויים ככלי להתבוננות ממוקדת בקשר הבין-אישי - הנחיות ודוגמאות 262 ........................................................................... 267 .............................................................................................. Abstract

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר