מקורות

עמוד:136

ריץש , יש ובן ארי , רש . ( 1994 ) שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית , תל אביב : רכס . רסניק , גש . ( 2009 ) נראות וזהות בבתי ספר רב תרבותיים בישראל . בתוך עש לומסקי פדר ותש רפופורט ( עורכות , ( נראות בהגירה . הוצאת הקיבוץ המאוחד ומכון ון ליר , עמש . 302-274 שגריר , לש . ( 2005 ) שינויים דמוגרפיים בחברה הישראלית ותכניות לימודים בהכשרת מורים – ניתוח תוכן וניתוח הסטורי משווה . בתוך רש לידור , בש פרסקו , מש בן פרץ ומש זילברשטיין ( עורכים , ( צמתים במחקר חינוכי : שיקולי דעת של חוקרים , תל אביב : מכון מופ״ת , עמש . 322-301 שטייר , חש ולוין , עש . ( 2013 ) מצוקות חומריות בישראל . בתוך : דש בן דוד ( עורך , ( דוח מצב המדינה : חברה , כלכלה ומדיניות , ירושלים : טאוב , עמש . 302-285 שמעוני , שש ואבידב אונגר , אש . ( 2013 ) על הרצף : הכשרה , התמחות ופיתוח מקצועי של מורים – מדיניות , תיאוריה ומעשה . תל אביב : מכון מופ״ת ומינהל הכשרה ופיתוח מקצועי לעו״ה של משרד החינוך . Adams-Byers , J ., Sara , S . W ., & Moon , S . M . ( 2004 ) . Gifted students' perceptions of the academic and social / emotional effects of homogeneous and heterogeneous grouping . Gifted Child Quarterly , 48 , 7–20 . Aguado , T ., Ballesteros , B ., & Malik , B . ( 2003 ) . Cultural Diversity and School Equity . a model to evaluate and develop educational practices in multicultural education contexts . Equity & Excellence in Education , 36 ( 1 ) , 50–63 . Ainley , M ., Corrigan , M ., & Richardson , N . ( 2005 ) . Students , tasks and emotions : Identifying the contribution of emotions to students' reading of popular culture and popular science texts . Learning and Instruction , 15 , 433–447 . Alpert , B ., & Bechar , S . ( 2008 ) . School organisational efforts in search for alternatives to ability grouping . Teaching and Teacher Education , 24 ( 6 ) , 1599–1612 . Altonji J . G . & Mansfield R . K . ( 2011 ) . The role of family , school , and community characteristics in inequality in education and labor-market outcomes . In G . Duncan & R . Murnane ( eds . ) . Whither Opportunity ? Rising Inequality , Schools , and Children's Life Chances ( pp . 339–358 ) , New York : Russell Sage .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר