חינוך לכול – ולכל אחד במערכת החינוך בישראל

עמוד:יא

פרקי המסמך נכתבו כל אחד בידי חבר או שניים מהוועדה , על פי מומחיותם , אך הוועדה כולה אחראית למכלול . הנוסח המובא במסמך אושר לאחר קבלת הערות והצעות מחברי הוועדה . כותבי הפרקים לפי סדר הופעתם הם : תקציר ממצאים , מסקנות והמלצות – אברהם הרכבי , מיכאל כץ , נעמי מנדל לוי הקדמה – דוד מיודוסר , נעמי מנדל לוי פרק : 1 ערכים מתנגשים ובחירה בין חלופות , יונתן כהן פרק : 2 שונויות ברקע המשפחתי ובמיצב החברתי כלכלי , רות אוטולנגי , רבקה איזיקוביץש פרק : 3 שונויות רגשיות ואקדמיות בגיל הרך , דורית ארם פרק : 4 שונויות רגשיות חברתיות , השלכותיהן וזיקתן להישגים בלימודים , מונא חורי כסאברי , מריו מיקולינסר פרק : 5 שונויות קוגניטיביות ומימוש הפוטנציאל האקדמי בבית הספר , יפעת בן דוד קוליקנט , רוני קרסנטי פרק : 6 התמודדות עם שונויות בהכשרת מורים ובפיתוחם המקצועי , טלי טל , ברברה פרסקו סיכום – מיכאל כץ

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר