תוכן העניינים

עמוד:ט

רנופן הענ"נום עמוד פרק טי : מטרות מטרות בחינוך בחינוך 14 ו ו ) מטרה . איפיוניה 1 14 ( 2 סוגי מג 1 רות 119 ( 3 האם חטוב / צריך שתהיינה למורה מטרות ? 126 פרק יי : חינוך חינוך ותורת ותורת המוסר המוסר י 13 ו ) המקורות לגזירת המוסר וביסוסו 131 ( 2 אתיקה של תוצאות ואתיקה של כוונות 136 , ( 3 הגישה האמוטיבית של המוסר 142 ( 4 אמות-מידה מוסריות 145 ( 5 חינוך ומוסר 148 פרק י"א : חינוך לערכים 155 ( 1 עובדות וערכים 155 ( 2 מהו "חינוך לערכים 161 ? ( 3 הביקורת על החינוך לערכים 165 ( 4 האם אפשרי חינוך לערכים ? האם הוא רצוי ? 171 פרק יייב : מדיניות החינוך 174 ( 1 מושגים ועקרונות-פעולה 174 ( 2 על המושג "טעוני טיפוחי 176 ( 3 "טעוני טיפוחי , שוויון ואינטגראציה בחינוך 181 191 פרק . ג"י חינוך ותורת ההכרה ( 1 תנאי הידיעה 191 ( 2 מבחני האמת 195 ( 3 אידיאליזם וריאליזם בחינוך 202 פרק י"ד : החינוך הפתוח 207 ( 1 הנחות יסוד של תפיסות חינוך ראדיקליות 207 ( 2 יצירתיות וחינוך 214 ( 3 חופש וחינוך 226 ביבליוגרפיה מומלצת 240

הוצאת דקל - פרסומים אקדמיים בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר