על היסודות הפילוסופיים של החינוך חלק שני

עמוד:ח

בחלק השני , שלפנינו , ממוקד הדיון סביב תחומי החינוך : החינוך המוסרי , חינוך לערכים , מדיניות החינוך , חינוך ותורת ההכרה והחינוך הפתוח . נדונים נושאים , כגון : אמות-מידה מוסריות ; האם אפשרי חינוך לערכים ? האם הוא רצוי ;? המושג "טעוני טיפוח" וזיקתו למושגים שוויון ואינטגראציה בחינוך , אידיאליזם וריאליזם בחינוך ; יצירתיות וחינוך ; האם " חופש" הוא מטרה של החינוך ? וכוי . הספר נועד לשמש כספר לימוד מרכזי לתלמידים ולמורים המשתתפים בקורסים של פילוסופיה ופילוסופיה של החינוך באוניברסיטאות , בסמינרים והשתלמויות למורים וכן לציבור הרחב שסוגיות החינוך ובעיותיו קרובות לליבו . ד"ר יוסף אבינון ביה"ס לחינוך אוניברסיטת תל-אביב טבת תשל 1979 / ט" הערות ו . אפלטון , פוליטיאה , בתוך : יוסף ג . ליבס ( עורך ומתרגם , ( כתני אפל , 7 ל 1 ? ירושלים ותל-אביב , הוצאת שוקן , תשכייד , כרך שני . . rDewey , J . , Democracy and Education , New-York , Macmil Ian , 1916 . . 2 1 DDn ) תורגם לעברית . ( Scheffler , I . , The Language of Education , Illinois , Charles . 3 C Thomas , 1960 . Peters , R . S ., Ethics and Education , London , George Allen 6 . < * Unwin , 1966

הוצאת דקל - פרסומים אקדמיים בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר