פרק ראשון פנייה לקבלת עבודה

עמוד:9

פרק ראשון פנייה לקבלת עבודה ב ; / אופן בבעלות כללי ישירה יש להבדיל של משרד בין החינוך קבלת , עבודה לבין קבלת בבית עבודה ספר בחינוך בבית ספר היסודי בחינוך הנמצא העל יסודי הנמצא בדרך כלל בבעלות של רשות מקומית , עמותה וכד . ' עם זאת , העצה הטובה ביותר היא לפנות קודם כול למנהל בית הספר או במקביל למספר מנהלי בתי ספר . כדאי לפנות בכתב גם למחלקה לחינוך ביישוב שבו אתה מעוניין ללמד וכן למפקחים במשרד החינוך . הניסיון מלמד שפעמים רבות קורה שמנהל נשאר ' תקוע' והוא פונה למאגר המצוי בידי המפקח או בידי הרשות המקומית . הפנייה תיעשה בכתב , בצורה מסודרת ומאורגנת . מכתב הפנייה יכלול בתוכו בדרך כלל שני חלקים : חלק א - מכתב המבהיר את מטרת הפנייה ; חלק ב ( בדף אחר ) - תמצית קורות חיים . יש חשיבות מרובה לניסוח מכתב הפנייה . מכתב זה הנו חלון הראווה של הפונה והוא צריך להרשים בתוכנו ובצורתו החיצונית , לכן חשוב שיודפס בצורה יפה . מטרת מכתב הפנייה להבהיר , כאמור , את סיבת הפנייה ( מודעה , מכרז וכד , ( ' את הכיתות שבהן המועמד מעוניין ללמד ואת המקצועות שהוא מעוניין ללמד . רצוי שלא 'לנעול' במכתב את האפשרויות , אלא לשדר שמדובר במועמד נוח וגמיש . יש לשלב במכתב קטע קצר המתאר את הניסיון או את סיבת ההתאמה של המועמד למשרה המוצעת . חשוב שלא להזכיר בשלב זה חסרונות או מגבלות , אך מוטב שהפונה לא יפליג בשבחיו ויותיר מלאכה זו למכתבי ההמלצה . לא כדאי בשלב זה לצרף מכתבי המלצות ומוטב לציין את הנכונות לצרף מכתבי המלצה בעת הצורך . קורות ח » ם סיכום קורות החיים יכלול בתוכו מספר פסקות : א . פרטים א » ש » ם ( שם מלא , כתובת , מספר טלפון , תפקיד נוכחי , מקום עבודה , תאריך לידה , מצב משפחתי . ( ב . לימודים ( לימודים תיכוניים , לימודים גבוהים , קורסים ייחודיים וכדי . ( ג . תעודות ותארים . ד . ניסיון בעבודה - יש לציין את התקופות בהן עבדת ולפרט את מקומות העבודה ואת התפקידים שבהם התנסית .

תבונות


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר