3. דיאלקטיקה בתפיסת מציאות

עמוד:260

ההברה , אלא גם למתודה מעשית , שתאפשר ליחיד האדם חיים שלווים ומאושרים יותר , בעלי תוכן סובייקטיבי ייחודי ערכי בחיי קהילה . זה אפשרי לחיות מפוכח אל מול המציאות עם חיוך , צחוק , תנועתיות שובבה , תוך מתן וקבלת עזרה וסיוע מתוך הרחבה , מתוך הכרה מודעת בסופיות החיים האישיים , הייחודיים , חיי מסע אחד , יחיד , בזמן . ואני פעמון הודיה לחברי החיים והמתים , הוגים , משוררים , חכמים , אוהבי חכמה , אוהבי הטוב , אוהבי חיים ואוהבי האהבה , כולם כפשוטם בפועל ממש . ומשב שריקה דקה של רוח ליל ים חולפת על פני המים , משחררת את משך ההתרחשות מעל הקולות , האורות , הצבעים , הבתים הציוריים , השמים הצפוניים , הביאור , משחררת את עכשיו לחופשי . ( 52 ) פשר משך הזמן : מעבר להיות אור חדש מפציע . בוקר טוב אמסטרדם . אור השמש שוטף את המים , את העצים ואת כל בעלי החיים בחיים חדשים האורגים את עצמם במרחב . במרחב האינסופי האמת היא ההוויה , ההתרחשות , על כל תופעותיה ומורכבויותיה . המרחב מחולל ומכיל את המציאות האונטולוגיה המתרחשת , פועמת , משתנה . המשמעות , היחס בין התופעות , העצמים , היחס בין ישים אונטולוגיים , מביא אתו את הממד יחס של משך הזמן , את סופיותה של הפעולה , את תכלית התופעה . משך הזמן הוא ציר אחד , מושג אחד בהתרחשות התופעה הרוחשת , מושג אחד מני מושגים מישורים רבים רוחשים , בתפיסתם

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר