3. תפיסת מציאות סובייקטיבית

עמוד:201

קונקרטית ; כפי ש"הגיונות אמסטרדמיים" אפשריים מכאן , על גדות תעלה באמסטרדם , ספוגת סיפורים וקולות , וכפי שאני מבחין בשינוי האור הרוחש ועוטף את עיר התעלות . שוב צלצולי פעמונים . שמונה צלצולים , נעימת עוגב , ערב . אבל כאן אור , אור אחר בעל גוון משלו , ממתין לסיומו . השפה כסוג אחד של תקשורת אכן מהווה מקור נפלא להתבוננות על דרך התרחשותה של תפיסה מציאות , או מנגנון של תפיסת מציאות . פילוסופים לינגוויסטיים , כמו נועם חומסקי , שראו אפשרות להקשרים לוגיים מדרגה ראשונה ושנייה , הקיימים במבנה הפעילות האנושית אפריורי , המאפשרים ליחיד לתקשר , אכן נמצאים במישור משותף עם תפיסת המציאות על פי עקרון המשמעויות הפועלות , שעליה מתבססת "תורת המחוללים . " כאמור , הפלטפורמה הגנרית מכילה מחולל תקשורת שפה המקודד ומעדכן מידע להקשרי משמעות פועלת רציפה , הנחוצה וקיימת בכל הפעולות , פנימיות וחיצוניות , של היחיד החי . במצת החיות הראשיתי , מסתנכרנים המחוללים בהדדיות עם מחולל תקשורת שפה לפעולות חיות המאפשרים לאדם , לפרטיו , חלקיו ואבריו יכולת תקשורת , ממצבם של האלל והגן בתשתית הביולוגית ועד לפעילויותיו של היחיד כגוף נפש , כ"אני" יחידני רציף המתפקד כיחיד בקהילה ובסביבה באופן הולם . גשם יורד . להקת השחפים רוקדת ביעף מעל המים . "אני" מסתתר מתחת לעץ אמסטרדמי מצוי . "הם , " השחפים , ממשמעים לעצמם , 157 להרחבה ראו : י . עתי , תורת המחוללים , תל אביב-יפו , , 2011 מחולל תקשורת שפה , עמי . 75

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר