2. התרחשות האפיסטמולוגיה

עמוד:170

שהינו . " הטוב הוא אותו טוב לנפש גוף . חד הם . אין הבדל ביניהם . אין הבדל בין טוב לטוב באותו אחד . בריאות הגוף היא בריאות הנפש ובריאות הנפש היא בריאות הגוף , חד הם . לומר "גוף" או "גוף חי" זה לומר "נפש , " ולומר "נפש" או "נפש חיה" זה לומר "גוף , " כאמור : "ויהי האדם לנפש חיה" ( בראשית ב ז . ( לכן , חשוב להבין את אופן התחוללותו והיווצרותו של זרם התודעה היחידני , ה"אני" הרציף היחידני הקונקרטי סובייקטיבי . איך "אני , " יהודה בן דבורה ואליעזר , הקונקרטי , הסובייקטיבי , מתרחש ומתגבש , רוחש , מתהווה וקיים באמצעות הפלטפורמה הגנרית , מאגרי הזיכרון ההקשריים והאיכויות ההיררכיות הסובייקטיביות שבי . "אני" היחידני הרציף , מה שהינו לעצמו , מתחולל , מחולל ומסתנכרן בהוויה , במרחב המציאות הרוחשת , בתופעות חוויות חושניות , צורניות , תנועתיות , בריאותיות , התנהגותיות , תכונות אופי , שכל , משמעות פועלת , תבונה מעשית ואחרים , בהיותי רוחש במרחב אימננטי אינסופי של משמעויות פועלות . כל זאת תוך כדי שמירת היציבות האנרגטית באמצעות מחוללי יכולות , תכליתיות והכרה טהורה , בסינכרון עם הזיכרון ההקשר ; בהתאם לתפיסת התופעות הרוחשות . המארג הזה , המארג החי הזה , הכוליות הפתוחה החיה היפהפייה הזאת , היא היא המהווה אה הנפש גוף , את כל כולי כאחד ההוויה . התרחשות ההוויה היא התוכן והצורה החיה של ה"אני" החש את הקרקע , את האדמה , תחת כפות רגליו ומרגיש את עצמו , את סביבתו וקהילתו המשתנות . זהו איננו ה"אני" המוגדר כ 0 >^ 0 או Ego בעל תוכן שמקורותיו עלומים , הסגורים במעין "קופסה , " הניתנת לפרשנות פסיכולוגית שבורה ורצוצה . על פי ראייתי הכרתו של ה"אני" היחידני הרציף , זרם ההכרה הרציף מתרחש במרחב הגוף נפש ולא רק במרחבו של המוח . ובהקצנה , מחולל היסטוגרפיה מתחולל גם באללים וגנים הרוחשים באצבע רגלי השמאלית . כאמור , אמנם המוח הוא איבר חשוב ומרכזי בהיותו המאגר הדינמי של הצברי החוויות , המעודכן למצבו של

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר