2. עקרון השינוי

עמוד:81

ברוך שפינתה : "קר לי / בקירות עץ חרש יער / עם ניר ודיו נרות שעוה שירותי חצר / ועלית גג גבוהה ותלולה / רק אנחנו כאן" ( מתוך "משלי חצר הנזיר עם כיפה זהובה ( 17 , " כמבואר ב"תורת המחוללים , " ערכי מידות ומוסר ראשוניים מונחלים ליחיד דרך המארז הגנטי במחולל היסטוגרפיה ובכל שאר המחוללים , minimum acceptable balanced מרגע מצת החיות של המחוללים כפלטפורמה הגנרית . הנחלה זו מאפשרת ליחיד הקונקרטי , על אותה הפלטפורמה , לסנכרן את מכלול הניסיון הגנרי המונחל אל מול הניסיון הסובייקטיבי והקונקרטי הנרכש שלו , בנסיונותיו הבלתי פוסקים , מרגע מצת _ החיות הראשוני . בפועל ההנהלה הגנטית אמורה לאפשר לו T לשרוד ולהיוולד למרחב מחייה וסביבה ההולמים את מארזו הגנטי המונחל . במצב שבו היחיד גדל בבית ובסביבה שבהם אדם בעל צבע עור שונה נתפס ומוגדר כזר , חשוד ומסוכן , יחסים אתיים אלו מתחזקים ומתקבעים במנעד איכות צריכתם הגנרית ומאפיינים את התנהגותו ואופיו . אמנם יחסים אתיים אלו מונחלים ליחיד ומתעצמים בסביבת גדילתו , אך במהלך חייו יתנסה בזה שוב ושוב כיחיד סובייקטיבי , ואפשר שישנה את מארג מידותיו בהתאם לתפיסת מציאותו את עצמו במרחב קהילתו וסביבתו . קיימת הנחלה גנטית באופן של סמנים הקשריים , גנריים מושגיים של "טוב" ועד "רע" סובייקטיביים , המציינים סוג איכות של "טוב" ועד "רע , " המותמרים לפעילות קונקרטית על ידי רהנורמליזציה או סוג של טרנספיגורציה ; "טוב" מרחיב " ) מעלה ( " ו"רע" מצמצם " ) מוריד ( " באנרגיית החיות שלנו , בהתאם למצבנו בתופעה ולנסיבות הקונקרטיות . "טוב" ו"רע" הם הפכים ערכיים אונטולוגיים , בתפיסה הסובייקטיבית של מציאות התופעה , והינם בלתי תלויים זה בזה . הם

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר