2. יחיד האנוש - תופעת ההכרה האנושית

עמוד:34

משמעויות ופעילויות . למשל , פעולה אחרונה ברצף פעולות חיות , פעימה אחרונה של פעולת תא עצב במוחו של פלוני , שלאחריה הוגדר הפלוני כאדם מת , לכאורה הפעולה האחרונה בחייו , אמנם הפסיקה את משך רצף חיותו האינדיווידואלית , היחידנית , אך יצרה מספר רב של משמעויות פועלות אצל יורשיו , חבריו וקהילתו , היוצרות משמעויות פועלות לאנשים אחרים , וכך נמשך רצף משך הפעולות והמשמעויות במציאות . גם כאשר עץ כלשהו מת , הדבר גורם למספר רב ביותר של משמעויות , ובכך לפעילויותיהם של בעלי החיים בסביבת העץ . כך גם פועלת ההטבעה הראשיתית של הפלטפורמה של יחיד חי : עם ההטבעה הראשיתית ( רגע ההתעברות , מצת חיות , ( ראשית הייחוד ואיחוד בריבוי , מתרחשות משמעויות פועלות של יחסים והקשרים לסוגם ומינם , המוגדרים כ"טובים" או "רעים" ( כמפורט בהמשך ) לחיותה והישרדותה של הפלטפורמה . במקרים רבים הפלטפורמה לא מצליחה לשרוד ולהגיע לבשלות ובגרות מסיבות הקשורות לאיכותם של מחוללי הפלטפורמה או מסיבות חיצוניות סביבתיות וצירופיהן . איכותם של המחוללים אינה זהה בכל פרט , חלק או איבר בגוף החי אלא קיים סינכרון והתאמה בפעילויות המחוללים בפרטי , חלקי ואיברי הגוף נפש , בהתאם למצבם ויחסם ההולם במרחב ובזמן . " תורת המחוללים" טוענת , שכבר בהטבעה הראשיתית יש למחוללים איכויות מינימום ופוטנציאל איכות מקסימום ^ ות-ותוח . ( מבנה איכויות n min-max מאפשר ליחיד להתאים את עצמו , את ייחודיותו , למציאותו ולסביבתו בסבירות הישרדותית אופטימלית . במבנה הפלטפורמה פועלות ומתקיימות באותה עת , ללא סתירה ביניהן , תוך " הדדיות וסינכרון , " ראייה פילוסופית אמפיריציסטית ( נסיונית ) וראייה פילוסופית רציונליסטית ( שכלתנית . ( ראיית התופעה כמערכת דינמית מרחבית ורציפה של משמעויות ופעולות הינה כהמשגת התופעה עלפי איכותה , הקשריה ויחסיה השונים . האיכות , ההקשר והיחס עומדים קבועים בזכות עצמם , מחוץ למשך הזמן וללא כאן ועכשיו ( כמו

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר