|
עמוד:6
שליטת סולל בונה וההסתדרות בבאר שבע 126 הריבוד החברתי בבאר שבע 130 יוצאי עיראק בבאר שבע והמאבק בין מפא"י למפ"ם 136 ההתעלמות מן העיר התורכית " ) העתיקה ( " והשטחים הצהובים של תוכנית " עיר הגנים " 153 באר שבע הישראלית והבדואים : היחס לשוק הבדואי כמראה 161 : 1954-1948 זה לא כל כך נעים לראות שוק סגור 165 : 1966-1954 פתיחת '' השוק הבדואי" מחדש עפ"י האינטרס היהודי 167 : 1969-1966 "השוק הבדואי" החדש נמסר ליהודים 169 פרק רביעי אירופוצנטריות בחברה הישראלית - "אשכנזים , " "מזרחים" ו"ערבים" 176 גילויי אירופוצנטריות בקרב ה"ראשונים" כלפי ערביי המקום 184 הגישה האקטיביסטית כלפי מדינות ערב כאירופוצנטריות 188 השסע העדתי : מקרה ייחודי של סלידה בתוך קבוצה אתנית 197 ישראל רוצה בעלייה אך הישראלים אינם רוצים את העולים 200 הדואליות של המדינה ושל הוותיקים בתקופת המעבר מקולקטיביזם לאינדיבידואליזם 200 הפרת משטר הצנע : אינדיבידואליזם בלתי לגלי 202 המעברות : מוקד של גועל נפש גזעני 204 סלידה מעולים ומורשת המלחמה כמקור לדומיננטיות של מפא"י 209 " תרבות עוני" וחפיפה בין עדה למעמד : "הם לא מנוחשלים אלא נחשלים" 213 הגישה התרבותית מול הגישה המעמדית 215 שאלת הזדוניות 218 העוני בישראל כ"בעיה נעלמה" במיוחד 220 השסע העדתי והקלון הלבנטיני של באר שבע ( סיכום ) 224
|
|