תוכן העניינים

עמוד:6

האדריכלות 169 . . . . . . . . 3 צורה חתומה וצורה פתוחה הציור 181 . . . . . . . . א . הערות כלליות . — ב . ראשי המוטיבים . — ג . התבוננות לפי עניינים . — ד . צדדים היסטוריים ולאומיים הפיסול 208 . . . . . . . . האדריכלות 210 . . . . . . . . 4 ריבוי ואחדות הציור 219 . . . . . . . . א . הערות כלליות ב . ראשי המוטיבים . — ג . התבוננות לפי עניינים . — ד . צדדים היסטוריים ולאומיים האדריכלות 253 . . . . . . . א . הערות כלליות . — ב . דוגמאות . 5 בהירות ואלבהירות הציור 269 . . . . . . . . א . הערות כלליות . — ב . ראשי המוטיבים . — ג . התבוננות לפי עניינים . — ד . צדדים היסטוריים ולאומיים האדריכלות 296 . . . . . . . חתימה 303 . . . . . . . . א . קורות האמנות החיצוניות והפנימיות . — ב . צורות של חיקוי ושל קישוט ג . התפתחות זו על שום מה . — ד . מחזוריות כהת פתחות . — ה . בעיית ההתחלה מחדש . — ו . טבעים לאומיים . — ז . התקת מרכז כובדה של האמנות האירופית אחרית דבר . 317 . . . . . . . רשימת התמונות 324 . . . . . . .

מוסד ביאליק

האוניברסיטה העברית בירושלים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר