דבר מנהלת אגף התמחות וכניסה להוראה

עמוד:12

שמקבל הערכה שלילית בתום תקופת ההתמחות אינו יכול להשתלב במערכת החינוך - אולם עיקר תפקידה של ההערכה הוא להציב סטנדרטים , להבנות תרבות הערכה ולהצמיח מורים איכותיים . תהליכי ההתמחות מאופיינים בשותפויות : שותפות בין המוסדות הקולטים , בתי הספר וגני הילדים , לבין המוסדות המכשירים , מכללות אקדמיות לחינוך ואוניברסיטאות - הראשונים אחראים להעסקת המתמחה , לקליטתו , לחונכות ולהערכה , והאחרונים אחראים לסדנאות , להכשרת החונכים ולהכשרת המנחים ; שותפות בין מטה משרד החינוך , אגף הכשרת עובדי הוראה , גף ההתמחות בהוראה , חברי ענף ההתמחות ובעלי תפקידים מהאגף הבכיר לכוח אדם בהוראה , לבין הנהלת מחוזות משרד החינוך , מפקחים כוללים ומקצועיים , מנהלים , חונכים ואנשי כוח אדם , ובראשם המפקחים הרפרטים במחוזות ובאגפי הגיל . השותפות מצמיחה חיבור הולם לטובת המתמחים ולטובת מערכת החינוך כולה . בברכה , שרה ^ זילבקשטרום f ) 1 ( ( to- $ A מנהלת אגף התמחות וכניסה להוראה

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר