תוכן העניינים

עמוד:5

פרק רביעי : מדע לכול - על מה מדובר וכיצד מלמדים ? 107 א . מבוא 107 ב . מאפייני המדע 113 השקפת העולם המדעית 113 החקר המדעי 115 היבטים חברתיים ואתיים של הפעילות המדעית 116 מדע ומתמטיקה 117 מדע וטכנולוגיה 118 טכנולוגיה וסביבה - סיכוי וסיכון 120 טכנולוגיה וחברה - יחסי גומלין 121 ג . גישות להוראת המדעים במכללות ללימודים כלליים 123 ד . עקרונות לבניית קורס כנושא "מדע לכול" לכלל הסטודנטים במוסרות להשכלה גבוהה 126 מבנה הקורס 126 מטרות הקורס בתחום התוכן 127 עקרונות ההוראה 128 דרכי הוראה 128 תוכני הקורס 128 הצעה לבניית סוגיה : האפידמיה של השמנת-יתר בעולם המערבי מול עקרונות תזונה מאוזנת ובריאה 129 ביבליוגרפיה כללית לקורס "מדע לכול" 132 נספח : טקסטים נבחרים לקורס "לגלות את האמת" 135 . 1 "משפט הקופים" 135 . 2 נרטיבים היסטוריים במחלוקת : הוויכוח על הסוגיה של פליטי מלחמת העצמאות 137

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר