תוכן העניינים

עמוד:6

פרק ה : הסביבה החברתית כתחליף מוסר 102 השקעה חברתית כאסטרטגיה עסקית 106 " מוסר משתלם" כאידיאולוגיה 108 פרק : 1 תוכניות אכיפה באירגון כתחליף מוסר 124 מרכיבי תוכנית האכיפה הפנימית 128 תוכניות אכיפה במבחן הביקורת 139 ומה הלאה ? 147 שער שני : מוסר וניהול עסקים 151 פרק ז : מתחל > פי מוסר למוסר 153 פרק ח : טיפולוגיה של בעיות מוסר בעסקים 159 מימדי הטיפולוגיה 159 טיפוסים של בעיות מוסריות בעסקים 161 הטיפולוגיה ככלי לקידום האתיקה בעסקים 175 פרק ס : עקרונות מוסר בעסקים 184 תועלתנות 186 חרבות 204 זכויות 216 צדק 228 מידות טובות 247 הסכמה חברתית 254 פרק י : מוסר האירגון 261 האם יש לאירגון אחריות מוסרית ? 261 אחריות חברתית תאגידית 273 קוד אתי : מתחליף מוסר למוסר 277 מנהיגות מוסרית באירגון 289

הקיבוץ המאוחד

המרכז לאתיקה בירושלים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר