תוכן העניינים

עמוד:5

תוכן העניינים הקדמה , עמ' 7 דברי מבוא , עמ' 14—9 ' אמנויות , 'הרישום עמ' 31—15 ' התיאור , 'הנכון עמ' 61—32 ( א ) היחס לטבע בימי הביניים ובריניסאנס , עמ' ; 32 ( ב ) משמעותו של התיאור הנכון , עמי ; 63 ( ג ) קווים לרקע ההיסטורי , עמ' ; 40 ( ד ) אנאטומיה , עמ' ; 47 ( ה ) האנאטומיה אצל ליאונארדו , עמ' ; 54 ( ו ) דימויים אמנותיים באילוסטראציה המדעית , עמ ' 60 הנכונות הצורנית : הפרספקטיבה , עמ' דד—62 ההבעה , עמ' 113—78 ( א ) הבעיה , עמ' ; 78 ( ב ) אלברטי , עמ' ; 80 ( ג ) ליאתארדו , עמ' ; 88 ( ד ) המאה השש עשרה , עמ' 199 ( ה ) סיכום , עמ' 112 דמותו של האמן , עמי 149—114 ( א ) הבעיה והרקע , עמ' ; 114 ( ב ) הרישום , עמ' ; 121 ( ג ) רישומי מיכאל אנג'לו , עמ' ; 124- ( ד ) גראצירז , עמ' 134 כתיבת ההיסטוריה של האמנות , עמ' 179—150 סיכום , עמ' 184—180

מוסד ביאליק


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר