תוכן העניינים

עמוד:טו

ב . שורת החזרות 207 ג . מסגרת 212 ד . גמלון 214 ה . תבנית המענה 221 ו . תהודה ומניפה 227 פרק רביעי . העולם המסופר 310 — 235 1 . היצג המציאות בסיפור 235 2 . עולם האדם והמישור האלוהי 244 3 . הדמויות 255 א . מקום הדמות בסיפורי המקרא 255 ב . דמות ועלילה 256 ג . הדמות השטוחה 257 ד . דמויות מורכבות 261 ה . עיצוב הדמויות — אמצעים ישירים : סיכום , שיח פנימי , דיבור סמוי 263 ו . אמצעים עקיפים : מעשים , דיבור , מראה חיצון , חפצים , הקבלה וניגוד 270 ז . הדמות המתחבטת והפרספקטיבה האישית 278 ח . התחבטות הדמות : הקונפליקט הפנימי 282 ט . אישיותה של הדמות המורכבת 287 י . הדמות המתפתחת 292 יא . דמותו של דוד : מורכבות , פרספקטיבה אישית והתפתחות 295 . 4 המספר והמציאות ההיסטורית 302 פרק חמישי : הגשת הסיפור : המספר והמיקוד 344 — 311 . 1 המספר 311 א . סמכות המספר 311 ב . מעורבות המספר 315 ג . הגבור כמספר 321 2 . המיקוד ( נקודת התצפית ) 324 3 . היחס לקורא 331 א . פערים 331 ב . אירוניה 338 4 . מחבר וקורא 342

מוסד ביאליק


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר