תכנית מס"ע לסטודנטים

עמוד:246

להלן דוגמה נוספת להיגדי סינגור עצמי של סטודנטית : שם : טל תאריך : 21 . 5 . 2002 היגדי סינגור עצמי היגד חיובי אני פונה אליך בקשר לסמינריון כהתמחות במתמטיקה . חשוב לי להגיש את העבודה הסמינריונית בזמן ובכך לסיים את כל חובותיי להשלמת התואר . לעבודה סמינריונית בחרתי בנושא של חשיבה אינטואיטיבית של ילדים במושג של אין סוף . קראתי וסיכמתי כבר הרבה חומר בנושא וזה באמת מרתק . אני רוצה להתחיל בכתיבת העבודה . תיאור הבעיה אבל בגלל לקות הלמידה שלי יש לי קושי לארגן את כל החומר לכלל עבודה מאורגנת אחת . זה קושי שאני חווה אותו כבר הרבה שנים והוא קיים גם במקצועות אחרים . לעבודה הסמינריונית הזו קראתי וסיכמתי כבר הרבה פרטים ממקורות מידע שונים , אבל קשה לי למזג את כל הידע שיש לי לעבודה אחת שלמה . הפתרון המוצע הייתי מבקשת את עזרתך . אני מציעה שנקבע פגישה . לפגישה אני אביא את כל החומר שסיכמתי ושנראה לי חשוב כדי להכליל אותו בעבודה ואתה תוכל להנחות אותי לארגן ראשי פרקים לעבודה הזו . הסטודנטים הונחו להשמיע את דברי הסינגור במסגרת פגישה אישית שנקבעה מראש עם המרצה . ניתן גם לכתוב את היגדי הסינגור . אם הסטודנט מרגיש שבמהלך הפגישה הוא לא הצליח לבטא עצמו כראוי , הוא יוכל להגיש למרצה את הסינגור בכתב ולהוסיף : "כתבתי גם את הדברים . אולי יש דברים שלא אמרתי במהלך הפגישה , והייתי מבקש שגם תקרא / י את מה שכתבתי . "

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר