תכנית מס"ע לתלמידים

עמוד:230

בין המפגש החמישי לשישי כתב איציק באופן עצמאי את מכתב הסינגור , הוסיף בו פרטים שהוזכרו רק באופן כללי בשיחות במהלך מפגשי ההנחיה , ומסר אותו בעצמו לידי המורה . במכתב הוא כלל את כל שלושת מרכיבי הסינגור . עם זאת , ולשם הדגשה , הוא ראה לנכון לחזור יותר מפעם אחת על מרכיב ההיגד החיובי , ואף הוסיף בעצמו בקשה להתאמה נוספת תקפלי" ) את הסיפור לחצי . (" להלן מכתב הסינגור של איציק : חשוב לי לדעת לקרוא כדי שאוכל לקרוא ספרים , להכין שיעורי בית לבד ובעתיד לעזור לילדים שלי . זה לא בושה לא לדעת לקרוא ( היגדים חיוביים . ( קשה לי לקרוא סיפור ארוך . לפעמים אני מתבלבל באותיות ( תיאור הקושי . ( אני משתדל להצליח בכיתה , כדי שאוכל לעבוד לבד בבית , ללא עזרה של ההורים . אני רוצה שההורים יהיו גאים בי שאני קורא ( המשך ההיגד החיובי . ( אני מבקש ממך שתכיני לי סיפורים קצרים גם לכיתה וגם לבית , וגם שתקפלי את הסיפור לחצי " ( הצעת פתרון . ( מפגש : 6 זהו מפגש המשוב על פעולת הסינגור העצמי . איציק הרגיש בטוח בעצמו במהלך הפגישה ואף החליט להציע למורה שתקפל את דפי הסיפור , כי : "אני מתבלבל בדף . "שלם הוא חזה בעצמו קושי אפשרי כבקשה לקפל דפי ספר , ולכן גס הוסיף בעל פה , כי "אולי אפשר לצלם בשבילי את הדפים של הסיפור ואז אפשר גם . "לקפל לדבריו , המורה קיבלה את שתי בקשותיו , ומעתה תכין עבורו סיפורים קצרים מצולמים , שניתן לקפל את דפיהם .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר