תכנית מס"ע לתלמידים

עמוד:229

מפגשים : 4-3 שני המפגשים האלו התמקדו בתיאור מפורט של הקושי של איציק לקרוא , בהעלאת דרכי פתרון להתמודדות עם קושי זה ובבחינת דרכי הפתרון וסבירותן . בסיוע המנחה אורגן המידע בטבלה הבאה : במפגש 4 איציק גם סרטט את מפת מעגל התמיכה שלו וזיהה את המורה שושנה כחלק ממעגל התמיכה האישי שלו . מפגש : 5 מפגש זה התמקד בניסוח היגדי הסינגור העצמי ובהעלאת ציפיות לגבי קשיים שעלולים לעלות בו . היגדי הסינגור העצמי נוסחו בתיווך המנחה והיו : " חשוב לי לדעת לקרוא כדי שאוכל לקרוא ספרים ( היגד חיובי . ( אבל קשה לי לקרוא סיפור ארוך ולפעמים אני מתבלבל באותיות ( תיאור הקושי . ( אני מבקש ממך שתכיני לי לקריאה סיפורים קצרים , גם לכיתה וגם לבית ( הצעת פתרון " . ( התלמיד צפה בקושי אפשרי אחד , שעליו נערך דיון ובהקשר אליו הועלה פתרון אפשרי :

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר