תכניות הנחיה לסינגור אצמי לסטודנטים

עמוד:213

. 2 כלול ברשימה שלך מידע , שיסייע לך לראות היכן תוכל להשתלב בישיבת התכנון . . 3 נסה להיות מאזין קשוב , כדי שתוכל להגיב לדברי האחרים ולשאלותיהם . A ושאל שאלות , . 5 נסח את המטרות שלך . בסיום הפגישה סכם את תוצאותיה כדי שתוכל לנסח מטרות עתידיות . השימוש באסטרטגיה זו עשוי להעלות את תחושת הערך העצמי של הלומדים , מכיוון שהתרגול שלה כולל תשומת לב לפיתוח התנהגות אסרטיבית . 0 דנ \ ז - 7 משחק תסק ם' ^ בס'נגור עצמי וביישום ישיר הסדנה האחרונה דורשת מהסטודנט לתרגל את מיומנויות הסינגור העצמי מול אנשי סגל ובהקשרים טבעיים בכיתת הלימוד . הסטודנט מתבקש לפנות למרצה באחד הקורסים שהוא לומד בו , להסביר לו על לקות הלמידה שלו ולמנות את ההתאמות שיזדקק להן בקורס . החברים בקבוצת הסדנה נותנים לסטודנט משוב על הפנייה הזו . תכנית Understanding Learning Disabilities : ULD המסגרת לתכנית זו היא קורס אוניברסיטאי ל"הבנת לקויות למידה" , ( ULD ) המתקיים בלסלי קולג ' שבאוניברסיטת קיימברידג . ' הקורס מיועד לשפר את ההבנה של סטודנטים עם לקויות למידה לגבי הלקות שלהם ולגבי השפעותיה על חייהם . מטרת הקורס להעמיק את הקבלה העצמית של הסטודנטים , להגביר את תחושה הערך העצמי שלהט ולהרחיב את נכונותם לשאול שאלות ולבקש מענה לצרכים הייחודיים שלהט . מתוך כך יש לקורס שלושה יעדים : . 1 לספק לסטודנטים תשובות לשאלות בסיסיות על לקויות למידה . . 2 לסייע לכל סטודנט ללמוד על סגנון הלמידה האישי שלו , יכולותיו , קשייו והאסטרטגיות שהוא יכול לפתח על בסיס היכולות שלו , כדי לפצות על קשייו . . 3 ללמד מיומנויות של סינגור עצמי ולהנחות את הסטודנטים להשתמש בהן בהתנסויות מידיות ובחייהם בעתיד .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר