תכניות הנחיה לסינגור אצמי לסטודנטים

עמוד:204

בהקשר למיתוס זה , מוצגות חמש המלצות .-לסטודנטים א . הצטרף בקמפוס לקבוצת תמיכה של סטודנטים עם לקויות למידה , או השתדל ליצור קבוצה כזו . ב . תיהנה מפעילויות של הירגעות וצמיחה אישית ( כמו פעילות ספורטיבית עם קבוצת סטודנטים . ( ג . חפש איזון בין הפן האקדמי והפן החברתי . ד . קח חלק בפעילות בקמפוס , בגבולות הזמן שאתה יכול להקדיש לכך . זו דרך מעולה לפגוש אנשים ולפתח מיומנויות חברתיות . ה . חפש עזרה מקצועית בתחומים שבהם אתה מתקשה . מיתוס : 4 ההורים צריכים להיות מעורבים ולטפל במצבים לימודיים קשים שבנם / בתם הסטודנט נתקל בהם . במסגרות הלימוד הקודמות שימשו ההורים כסנגורים של ילדיהם , אך עם ההשתלבות במסגרות לימודים על-תיכוניות הסטודנט הוא האחראי לפעול למען עצמו , להישען על משאביו האישיים ולחפש תמיכה של המרצים , אנשי מרכז התמיכה , או אנשים במקצועות הייעוץ וההכוונה המקצועית . הורים עם "כוונות טובות" נוטים לבחור עבור ילדם את מקצוע הלימוד , לכוון אותו למסגרת תמיכה ואפילו להנחות את המרצה איך ללמד את ילדם . מעורבות מוגזמת של ההורים עלולה לעורר דחייה מצד המרצה וצוות התמיכה , הרואים בכך הגנתיות יתר . על ההורים לאפשר לילדם לגדול ולקחת אחריות על חייו כבוגר . ללמוד להיות מסנגר עצמי הוא מצב של "מנצח - ; "מנצח הורים וסגל ההוראה " ינצחו" כאשר הסטודנט ינהל משא ומתן יעיל לקידום הישגיו , והסטודנט עם לקויות הלמידה "ינצח" כשהוא יצליח לסיים את לימודיו בהצלחה וישתלב בשוק העבודה . ioo > או 'לא 'ל 00 ו ? n 1 p ° 'n > y " אנשים עם לקויות למידה , הפונים ללימודים במסגרות של השכלה גבוהה או הפונים לעבודה בשוק התעסוקה , שואלים את עצמם : האם לספר או לא לספר על הלקות ? ואם לספר , אז מהו הזמן המתאים ? גלן יאנג (( Ycung , 1996 ) חבר הוועדה לסינגור של "האגודה ללקויות למידה" בארצות הברית ( LDA ) מצדד בחשיפת הלקות ואומי : "אס יש לך לקות למידה , משמע שיש לך . "לקות לדעתו , אנשים עם לקויות למידה ואנשי חינוך , הנמנעים מליצור קשר בין "לקות" לבין " לקות , "למידה אינם מקדמים הצלחה . התנהגות כזו אינה מעודדת את השמירה

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר