תכניות הנחיה לסינגור עצמי לתלמידים

עמוד:199

פרק : 8 לתרגל את החולשות שלך ; לקות בעיבוד מידע חזותי , שמיעתי , סדרתי , מושגי , מהירות עיבוד , פרק : 9 לקויות למידה והחוק : חוקי , ADA , Section 504 , IDEA דו"ח האבחון , תכנית הלימודים האישית , תחומי האחריות שלך . פרק : 10 להיות מסנגר עצמי יעיל : עשרה צעדים לסינגור עצמי , להיפגש עם המורה . פרק : 11 בית ספר תיכון , אחרי בית הספר התיכון , תכנון קריירה . פרק : 12 סיכום וקבלת תעודת משתתף . פרק 10 מלמד את הקורא להיות מסנגר עצמי ומנחה אותו בעשרה צעדים לקראת סינגור עצמי יעיל : . 1 קבל את הלקות שלן לפני שתוכל לסנגר עבור עצמך עליך להודות בפני עצמך שבאמת יש לך לקות למידה . אתה אינך טיפש . אתה אינך עצלן . קרוב לוודאי שעמלת קשה מאוד כדי להסתיר את בעיות הלמידה שלך ( אפילו מעצמך . ( זהו הזמן להודות בפני עצמך , שיש לך קשיים מסוימים וייתכן ותזדקק לעזרה מיוחדת , כדי להצליח . . 2 חשוף את הלקות שלן אתה לא יכול לסנגר בהצלחה על עצמך אם תמשיך להסתיר את הקשיים שלך מפני אחרים . לא תוכל לצפות , שהמורים יספקו לך התאמות לימודיות , אם אין הם יודעים על הלקות שלך . חשוב שתוכל גם לחשוף את הקשיים בפני החברים שלך . כשתהיה פתוח לגבי לקות הלמידה שלך , תיווכח שאתה כבר לא מרגיש בושה ומבוכה רבה כל כך לגבי קשיי הלמידה שלך . אז תוכל להיות יותר נינוח בבית הספר ולהתאמץ יותר בלימודים , במקום אותם מאמצים שהשקעת בהסתרת הלקות . . 3 הכר את סגנון הלמידה שלך אחרי שלמדת כיצד המוח שלך פועל וכיצד תהליכי העיבוד אצלך מפריעים ללמידה , תוכל לפנות לעזרת היועץ בכית הספר או המורה . הם אמנם יוכלו לעזור לך להבין את לקות הלמידה שלך , אבל רק אתה תוכל לקבוע מה באמת מתאים לך ומתאר אותך היטב . רק אם תבין איך אתה לומד , תוכל לבקש התאמות שיסייעו לך באמת .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר