ידע סביבתי: תנאים מקלים והתאמות לימודיות

עמוד:131

. 5 לאפשר הגשת עבודות חלופיות כמו הצגה בע"פ בכיתה . . 6 לבקש אחד מתלמידי הכיתה שירשום את תוכן השיעור , ולהעמיד את הכתוב לרשות התלמיד עם לקות הלמידה . . 7 לאפשר הקלטת הרצאות . תנאים מקילים והתאמות במהלך הלימודים ללומדים עם קש" חשבון : ( תנאים אלה נתונים ליוזמה של המורה או של התלמיד הלומד את פעולת הסינגור העצמי . ( . 1 לשבת במושב הקדמי . . 2 לבקש הסבר לסמלים או לשלבי פעולה שאינו בטוח בהם . . 3 לרשום את הצעדים של התהליך . . 4 לקבוע זמן -ייעוץ עם המורה מחוץ לשיעור . . 5 לעבוד עם חבר-מנחה . . 6 לכתוב על נייר משובץ . . 7 לבקש מהמורה דוגמאות קונקרטיות . . 8 לבקש תוספת זמן . . 9 לאפשר שימוש במחשבון . תנאים מקלים והתאמות במהלך הלימודים ללומדים > ' ם "u / p ארגון : ( גם תנאים אלה נתונים ליוזמה של המורה או של התלמיד הלומד את פעולת הסינגור העצמי . ( . 1 לאפשר לתלמיד לקבל מראש את תכנית הקורס או השיעור . . 2 לבקש מן המורה כתחילת השליש / סמסטר את רשימת הדרישות לעבודות הגשה . . 3 לבקש מן המורה לחזור על ההוראות עד שהן מובנות . . 4 לקבוע זמן לפגישה אישית עם המורה לשם הבהרות . . 5 לבקש מבחנים בטווחי זמן קצרים יותר , על יחידות לימוד קטנות יותר . . 6 לבקש חונך-עמית או חונך מקצועי לחזרה על החומר . חוזרי מנכ"ל של משרד החינוך בישראל מבהירים את תקנות המשרד להתאמת דרכי ההיבחנות בבחינות הבגרות לתלמידים עם לקויות למידה .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר